Kamis, 17 Desember 2020

Kung Balan Mo Lang Tani Ang Akon Nga Nabatyagan

Sa una ta ka makita bi ko ikaw na gid bala akon madayunan permi ta ka nadamgohan di ko mahambal sa imo kung ano gina batyag ko pero ginpili ko nga indi ka paghambalan chorus. Kungbala An Mo Lang Tani नम क लग क परफइल दख.


Kung Bal An Mo Lang Tani Song Lyrics And Music By Angelkym Arranged By Sffi Creator On Smule Social Singing App

Kung Balan Molang Tani.

Kung balan mo lang tani ang akon nga nabatyagan. Abi ko kaya ko nga. Kung Bal-an Molang Tani. Ikaw lang ang palanggaon ko.

Kag kung bal-an mo lang tani. Asta gid sa katapusan. Ikaw lang ang palanggaon ko.

Kung bal-an mo lang tani Ang akon nga nabatayagan pilion mo Pa ayhan ang pagpalangga ko Kung bal-an mo lang tani Ikaw lang ang palangga0n ko Asta gd sa katapusan Tani imo mabatyagan Abi ko kaya ko nga mabuhi Nga wala ka na diri ko Nagsala sa isip di ka Madula ako may nabatyagan. From professional translators enterprises web pages and freely available translation repositories. Kung bal-an mo lang tani Ang akon nga nabatayagan pilion mo Pa ayhan ang pagpalangga ko Kung bal-an mo lang tani Ikaw lang ang palangga0n ko Asta gd sa katapusan Tani imo mabatyagan Abi ko kaya ko nga mabuhi Nga wala ka na diri ko Nagsala sa isip di ka Madula ako may nabatyagan Di ko na gid mapunggan Ano gid bala tani kita na Nga duwa Repeat chorus.

Pili-on mo pa ayhan. Inig-abot mo bitbit mo tani Ang batsoy kag pan nga akon uyon Tener dayun kag di na magpuli Maghampang-hampang ta asta hapon. Kung ano gina batyag ko Pero ginpili ko nga indi Ka paghambalan Chorus.

Kung bal-an mo lang tani ang akon nga nabatayagan pilion mo pa ayhan ang pagpalangga ko kung bal-an mo lang tani ikaw lang ang palangga0n ko asta gd sa katapusan tani imo mabatyagan abi ko kaya ko nga mabuhi nga wala ka na diri ko nagsala sa isip di ka madula ako may nabatyagan di ko na gid mapunggan ano gid bala tani kita na nga duwa. Kung BalAn MoLang Tani Ang Akon Nga Nabatyagan See Photos. Pili-on mo pa ayhan.

People named Kung Balan Molang Tani. Kung bal-an mo lang tani Ang akon nga nabatayagan pilion mo Pa ayhan ang pagpalangga ko Kung bal-an mo lang tani Ikaw lang ang palangga0n ko Asta gd sa katapusan Tani imo mabatyagan Abi ko kaya ko nga mabuhi Nga wala ka na diri ko Nagsala sa isip di ka Madula ako may nabatyagan Di ko na gid mapunggan Ano gid bala tani kita na Nga duwa Repeat chorus. Kungbala An Mo Lang Tani और अपन अनय परचत स जडन क लए Facebook म शमल कर.

Asta gid sa katapusan. HAMAN TAH Kung sayran mo eang Ang akon nga nabatyagan Matangis ka gid sa kaeouy kang Pasensya man Uwa ako kasayod kung haman Kung haman ginpalangga.

Mabuhi nga wala ka na. Kung BalAn MoLang Tani Ang Akon Nga Nabatyagan See Photos. Asta gid sa katapusan.

Ang akon nga nabatyagan. Abi ko kaya ko nga. Find your friends on Facebook.

Pokaż profile osób o imieniu i nazwisku Kung Balan Molang Tani. Kung bal an mo lang tani ang akon nga nabatyagan. Mabuhi nga wala ka na.

Log in or sign up for Facebook to connect with friends family and people you know. Mabuhi nga wala ka na. Kung bal-an mo lang tani Ang akon nga nabatyagan Pilion mo pa ayhan ang pagpalangga ko Kag kun bal-an mo lang tani Ikaw lang ang palanggaon ko Asta gid sa katapusan Tani imo mabatyagan Ooh abi ko kaya ko nga Mabuhi nga wala kana Ooh ako may nabatyagan Diko nagid mapunggan Pero batunon ko tanan Kung wla gid pag-asa Ang pagpalangga ko nga ni Sa.

Kag kung bal-an mo lang tani. Ikaw lang ang palanggaon ko. Angelkym kung bal-an mo lang lyrics.

Dołącz do Facebooka by mieć kontakt z Kung Balan Molang Tani i innymi których możesz. Kung bal-an mo lang tani ang akon nga nabatayagan pilion mo pa ayhan ang pagpalangga ko kung bal-an mo lang. Kung Bal-an Mulang Tani.

Akon lang gali nga pahinumdum Tamad na ko nga maghulat liwat Dali bag-o ang langit maggal-um. Kung sa diin ka man subong langga Tani mabal-an mo nga ari ko Nagahulat nagakanta-kanta Gadahum kag damgo sang gakos mo. Pili-on mo pa ayhan.

Abi ko kaya ko nga. Results for kung bal an mo lang tani translation from Cebuano to Tagalog. Join Facebook to connect with Kung Bal An Molang Tani and others you may know.

HAMAN TAH Kung sayran mo eang Ang akon nga nabatyagan Matangis ka gid sa kaeouy kang Pasensya man Uwa ako kasayod kung haman Kung haman ginpalangga tat sobra Pero imo malng akong inaywan. Ang akon nga nabatyagan. Sa isip di ka madula.

View the profiles of people named Kung Bal An Molang Tani. Ang akon nga nabatyagan. Sa isip di ka madula.

Kag kung bal-an mo lang tani. Sa isip di ka madula.


Kung Bal An Mo Lang Tani Angelkym By Lovskoliezl


Kung Bal An Mo Lang Tani Song Lyrics And Music By Kung Arranged By Abad Aljacka On Smule Social Singing App


0 komentar: